Thuiswerken en op kantoor. Sales, reserveringen en administratie
Nieuwsbrief

Top content NL

Boek online of bel 0182 634 523 maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur | WhatsApp WhatsApp

Afbeeldingen

  • sgr-logo
  • zoover-awardZoover
  • zoover-reviewZoover
  • Klantwaardering



Parttime sales, reserveringen en administratie

Hybride werken? In je eigen omgeving thuis en ook op kantoor?

Wintersport reisorganisatie Skichalets.nl uit Waddinxveen zoekt een flex thuis/kantoor parttime allround medewerk(st)er sales, reserveringen en administratie voor minimaal 6 uur per week in de lente en zomer uitlopend tot 20 uur per week in de herfst en winter. In loondienst of op zzp-basis. Thuiswerken is naast werk op kantoor ook mogelijk met laptop van de zaak met vpn-verbinding. De werktijd kan vrij en flexibel over de dag worden verspreid en verdeeld naar eigen inzicht. De werkzaamheden bestaan ondermeer uit enthousiast en spontaan contact met klanten (per e-mail, telefonisch, via WhatsApp en via een chatbot), boeken van reserveringen, facturering van de reserveringen via online boekhoudprogramma Exact, debiteurenadministratie, reisinformatie opmaken in Word/PDF en versturen naar gasten, opstellen rooming lists voor reisleiding, klachtenafhandeling, contact met reisleiding in de Alpen, bedenken van teksten zoals acties, aanbiedingen en leuke nieuwsweetjes met bijbehorende afbeeldingen voor sociale media en nieuwsbrieven. Met veel ruimte voor eigen initiatief en creativiteit. Je bent nauwkeurig en je kunt ook goed werken met Word en Excel. Aangezien we ook veel Engelse klanten hebben is beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift een vereiste. Salaris conform de CAO reisbranche. Degene die nu bij Skichalets.nl vertrekt wil je met alle plezier inwerken en als je in een later stadium vragen hebt, kan je haar altijd mailen, bellen of appen. Zij wil je graag helpen en ondersteunen.